Skip links

Szkolenie dla brokerów 17 lutego 2021

Szanowni Państwo,

początek nowego roku za każdym razem niesie za sobą nowe wyzwania podatkowe i skarbowe. W jaki sposób mapować nowe ryzyka, jak się przed nimi zabezpieczyć i skutecznie zarządzać przedsiębiorstwem?
17 lutego (środa)  o godz. 10.00 zapraszamy na kolejny webinar Allianz o ubezpieczeniach korporacyjnych  „Kompleksowe zabezpieczenie na nowe czasy, czyli NOWE ryzyka podatkowe i skarbowe.” Poprowadzi go dla Państwa Magdalena Kiepurska,  Regionalny Dyrektor Sprzedaży Risk Partner.
Uczestnictwo w wydarzeniu zakończy się testem i będą mogli Państwo otrzymać zaświadczenie o odbyciu szkolenia zawodowego dla osób wykonujących czynności brokerskie w wymiarze łącznie 1 godziny.

Poniżej pozwalam sobie przesłać Państwu krótką instrukcję.

W jaki sposób i kiedy zarejestrować się na wydarzenie?

Na wydarzenie najlepiej zarejestrować się PRZED jego rozpoczęciem – ze względu na duże zainteresowanie dołączenie do wydarzenia w momencie jego rozpoczęcia lub po jest utrudnione, a w wielu przypadkach już niemożliwe. Liczba dostępnych miejsc na wydarzeniu jest ograniczona. Rejestrują się Państwo samodzielnie, wybierając wygodną dla Państwa opcję.

Można dołączyć na dwa sposoby:

Czy tylko brokerzy mogą wziąć udział w webinarze?

W webinarze mogą wziąć udział wszystkie osoby, zajmujące się sprzedażą ubezpieczeń korporacyjnych, które interesuje tematyka wydarzenia, jednak tylko brokerzy będą mogli przystąpić do testu i otrzymać zaświadczenie o odbyciu szkolenia zawodowego. Prosimy, żeby mieli Państwo na uwadze fakt, że webinar kończy się certyfikacją i od uczestników wymagamy przy rejestracji takich danych, jak: imię, nazwisko, adres e-mail oraz data urodzenia. Są to dane niezbędne, żebyśmy mogli przesłać Państwu test po szkoleniu, a także wystawić certyfikat. Możliwość dołączenia do webinaru mają osoby, które podadzą wszystkie wymienione dane, niezależnie od tego czy przystąpią później do testu czy nie.

Czy wypełnienie testu jest obowiązkowe i kto otrzyma certyfikat?

Wypełnienie testu jest dobrowolne. Dedykujemy go jedynie brokerom – tylko dla nich wystawimy zaświadczenie o odbyciu szkolenia zawodowego. Certyfikat otrzymają brokerzy, którzy uczestniczyli w całym webinarze oraz zaliczyli test. By otrzymać zaświadczenie konieczne jest spełnienie obydwu warunków.

Kiedy oraz w jaki sposób wypełnić test?

Po zakończonym webinarze utworzymy dla Państwa konta na naszej platformie e-learningowej. Powiadomienie o utworzeniu konta, a tym samym dostęp do testu otrzymają Państwo po wydarzeniu, na podany przy rejestracji adres e-mail. Test uruchamiamy do 24 godzin po webinarze – otrzymają Państwo mail z adresu: lms@allianz.hcmdeck.com – prosimy nie usuwać tej wiadomości. Dostęp do testu będzie aktywny 48 godzin od momentu uruchomienia przez nas dostępu do testu, żeby mogli Państwo wypełnić go o dogodnej porze. Możliwość wypełnienia testu będą miały tylko te osoby, które odbędą całe szkolenie. Więcej szczegółów w załączonym slajdzie.